Vacatures

Bij De Binnenvest werken betrokken medewerkers die zich dagelijks inzetten voor de opvang en begeleiding van cliënten.

Inspirerende werkmethodiek

De Binnenvest werkt met de methodiek Krachtwerk. Leidende vraag hierachter is: wat is er nodig om kwetsbare mensen beter in hun kracht en tot hun recht te laten komen? Door de doelen en wensen van de cliënt centraal te stellen, geven we de cliënt ook de regie over diens begeleidingstraject. De rol van de begeleider is om hem of haar te ondersteunen bij het werken aan herstel.

Welke rol je ook hebt in de organisatie, als medewerker zet je in op de mogelijkheden die mensen zelf hebben en die zij in hun omgeving kunnen vinden. Het doel is dat cliënten zo gewoon mogelijk hun eigen leven kunnen leiden. Het spreekt voor zich dat het alle betrokkenen voldoening geeft als dat lukt.

Open en cliëntgericht

De Binnenvest is een open, informele en zeer cliëntgerichte organisatie die actief inspeelt op ontwikkelingen. De ongeveer 160 medewerkers werken in een eigentijdse werksfeer. Hierbij staan openheid, betrokkenheid, vakmanschap, respect en eigen verantwoordelijkheid centraal. Iedere medewerker wordt uitgenodigd de ruimte te nemen om het beste uit de cliënt te halen en mee te denken met de organisatie. Onze medewerkers zijn gepassioneerd in hun werk en loyaal en betrokken naar zowel hun cliënten als naar collega’s en de organisatie.

Iedere dag bijleren

Medewerkers van De Binnenvest zijn professioneel: zij verstaan hun vak en leren steeds bij, met uiteindelijk één doel: hoge kwaliteit van zorg voor onze cliënten. Daarvoor bieden wij onze medewerkers ondersteuning en ontwikkelmogelijkheden door middel van een Persoonlijk Ontwikkel Plan en door de mogelijkheid de juiste balans te creëren tussen werk en privé.

Meer informatie

De Binnenvest staat voor: daadkrachtig, innovatief, duurzaam en toegankelijk (onze kernwaarden). Om onze ambities te verwezenlijken hebben we talenten nodig die de uitdaging met ons aangaan. Professionele mannen en vrouwen die niet bang zijn om creatieve, onorthodoxe oplossingen te vinden die het einddoel van de cliënt dichterbij brengen.

Ben je deskundig, bevlogen, integer en ondernemend? Dan pas je vast bij ons!

Wil je meer weten over werken bij De Binnenvest dan kun je contact op nemen met onze personeelsafdeling, wervingenselectie@debinnenvest.nl, of kijk naar onderstaande vacatures.

Openstaande vacatures

Vacature Groepswerkers/verzorgenden Sociaal Pension

Vacature Persoonlijk begeleider/diverse teams

Vacature Gastheer/Gastvrouw Nieuwe Energie

Vacature Persoonlijk begeleider Nieuwe Energie

Stageplaatsen SMD vanaf september 2018

Stageplaatsen MMZ vanaf september 2018

Stageplaatsen Social Work vanaf september 2018

Vacature open sollicitatie Persoonlijk Begeleider

Vacature open sollicitatie Maatschappelijk Werker

Vacatures Flexpoule (Maatschappelijk Werker, Persoonlijk begeleider, Beheerder)

Wat vinden medewerkers van werken bij De Binnenvest?

Manon: “Mensen werken bij De Binnenvest vanuit hun hart en daar begint echte hulp.”

Kees: “Ik fiets door de stad en help mensen op pad.”

Yvonne: “Ik werk bij de nachtopvang en dat is volgens mij het best samenwerkende team van De Binnenvest!”

Lusy:Turn your face toward the sun and the shadows will fall behind you. Dat past goed bij de methodiek die wij hebben. Aandacht voor de krachten van mensen en weg van het negatieve.”